Рекомендуємо прочитати

Підкресліть настрій: Як правильно вибрати парфуми

article1803.jpg

Парфум - це щось більше, ніж просто приємний запах, він як "другий одяг". Аромат характеризує людину так само, як її стиль, жести, поведінка. Не дарма, в професійному парфумерному середовищі застосовують термін "носити", а не "душитися".

Аромат здатний підкреслити індивідуальність та надати впевненості в собі. Він "задає тон" настрою, певний запах може налаштувати на грайливий лад або додати образу серйозності. Аромати мають дивовижну здатність змінювати свідомість не тільки його носія, а й оточення. Тому багато людей мають у своєму арсеналі кілька флакончиків духів.

Найпопулярніші форми ароматів - це духи, парфумерні та туалетні води. Дезодоранти відносяться до засобів догляду за тілом, а не до ароматів.

Склад всіх ароматів однаковий: спирт, вода, парфумерна композиція.

Різниця лише в пропорціях складу.

Парфуми містять 20-30% парфумерної композиції і зберігають аромат від чотирьох до шести годин.

Парфумерна вода в своєму складі має 10-15% парфумерної композиції, зберігає аромат від трьох до п'яти годин.

Туалетна вода має найменший відсоток парфумерної композиції - 5-10%, а вміст спирту здатний зберігати запах від двох до чотирьох годин.

Духи розкривають три ноти аромату:

- Верхня: розкривається в перші п'ять хвилин;

- Середня, яка ще називається "серцем аромату", розкривається на протязіі 10-15 хвилин і супроводжує вас від двох до чотирьох годин;

- Основа, або "шлейф", розкривається в залежності від типу духів і концентрації масел.

Парфумерна вода розкривається в дві ноти (середня і основна), а туалетна вода - в одну (основна).

Підказки у виборі


Вирушаючи в парфумерний магазин, варто попередньо визначити групу запахів, які вам подобаються (хвойні, цитрусові, терпкі і т.д.).

Загострений нюх спостерігається в першій половині дня. Нюх притупляється вже на третьому-четвертому ароматі і, навіть при великому бажанні, ви не зможете оцінити всю гаму відтінків наступних парфумів.

Найкраще, після "дегустації" перших трьох ароматів, зробити перерву на 10 хвилин і вдихнути якийсь сильний і чистий запах, наприклад, кавових зерен.

Пробуючи духи, бризніть їх на зап'ястя і не розтирайте, це порушить процес природного вивітрювання і змінить аромат. Ні в якому разі не купуйте перший вподобаний аромат, не поспішайте з вибором і не піддавайтеся на вмовляння консультанта, адже "серце" парфуму розкриється пізніше. Найкраще, візьміть смужки-тестери з собою, і вже вдома в спокійній обстановці, не перенасиченій запахами, оцініть аромат.

Як не купитися на підробку, вибираючи парфуми


Ціна. Парфум - задоволення дороге, тому якщо вам пропонують популярний аромат відомого парфумерного дому за низькою ціною, знайте, швидше за все, - це підробка. Різниця в ціні між духами в різних точках продажів не повинна перевищувати 10%.

Місце продажу. Запам'ятайте, справжні, якісні парфуми не будуть продаватися на розлив у підземних переходах або у вуличних наметах.

Сертифікат. Вибираючи духи в магазині, консультанти повинні надати сертифікат якості на продукцію з мокрою печаткою.

Коробка. Упаковка парфуму повинна бути зроблена з якісного матеріалу. Якщо це картон, то він повинен бути щільним і обов'язково білим всередині.

Целофан. Якщо парфуми заводські, то целофан, в якому знаходиться коробочка, повинен бути запаяним, а не склеєним.

Флакон повинен бути скляним, а розпилювач закритий, як правило, великий і важкою кришкою. Виробники підробок віддають перевагу більш легким і дешеимі матеріалам. Якщо обідок розпилювача прокручується - це вірна ознака фальсифікату.

Пробники. Жодна з серйозних парфумерних марок, крім "Сальвадор Далі", не випускають пробники у вигляді "олівців". Пробник, навіть на 5-15 мл, повинен бути в такому ж флаконі і так само оформлений, як і оригінал.

Номерний знак. На дні флакона обов'язково повинен бути номерний знак, нанесений не на етикетку, а безпосередньо на скло флакона.

Написи на упаковці повинні бути зроблені оригінальним шрифтом і написані без помилок.

На справжніх французьких парфумах ви побачите напис "parfum", а на американських - "pеrfumе", а не "parfume". В інформації про країну-виробника ніколи не пишуть "France" або "France-England-Milan". На оригінальної продукції виробник завжди буде вказаний повністю, а країна-виробник позначена у форматі "Made in ...".

У вихідних даних ви повинні побачити штрих-код, дату виготовлення, склад, строк придатності. Нерозпечатані духи зберігають свій аромат не більше року.

При частковому чи повному копіюванні матеріалів необхідно ставити активне гіперпосилання на сайт nakablychkah.com.ua

Подібні статті:

Кращі поради для дівчат і жінок...
Якщо ви випадково забруднили руки клеєм "Момент", то зняти його можна за допомогою маргарину. Для цього потрібно...
Напевно водостійка туш є в косметичці кожної дівчини. За назвою зрозуміло, що вона володіє водовідштовхувальним...
Приємний запах, чисте свіже повітря - це чиста, доглянута квартира. У цій статті ми розглянемо способи усунення...
Scroll To Top