Рекомендуємо прочитати

Підкресліть настрій: Як правильно вибрати парфуми

article1803.jpg

Парфум - це щось більше, ніж просто приємний запах, він як "другий одяг". Аромат характеризує людину так само, як її стиль, жести, поведінка. Не дарма, в професійному парфумерному середовищі застосовують термін "носити", а не "душитися".

Аромат здатний підкреслити індивідуальність та надати впевненості в собі. Він "задає тон" настрою, певний запах може налаштувати на грайливий лад або додати образу серйозності. Аромати мають дивовижну здатність змінювати свідомість не тільки його носія, а й оточення. Тому багато людей мають у своєму арсеналі кілька флакончиків духів.

Найпопулярніші форми ароматів - це духи, парфумерні та туалетні води. Дезодоранти відносяться до засобів догляду за тілом, а не до ароматів.

Склад всіх ароматів однаковий: спирт, вода, парфумерна композиція.

Різниця лише в пропорціях складу.

Парфуми містять 20-30% парфумерної композиції і зберігають аромат від чотирьох до шести годин.

Парфумерна вода в своєму складі має 10-15% парфумерної композиції, зберігає аромат від трьох до п'яти годин.

Туалетна вода має найменший відсоток парфумерної композиції - 5-10%, а вміст спирту здатний зберігати запах від двох до чотирьох годин.

Духи розкривають три ноти аромату:

- Верхня: розкривається в перші п'ять хвилин;

- Середня, яка ще називається "серцем аромату", розкривається на протязіі 10-15 хвилин і супроводжує вас від двох до чотирьох годин;

- Основа, або "шлейф", розкривається в залежності від типу духів і концентрації масел.

Парфумерна вода розкривається в дві ноти (середня і основна), а туалетна вода - в одну (основна).

Підказки у виборі


Вирушаючи в парфумерний магазин, варто попередньо визначити групу запахів, які вам подобаються (хвойні, цитрусові, терпкі і т.д.).

Загострений нюх спостерігається в першій половині дня. Нюх притупляється вже на третьому-четвертому ароматі і, навіть при великому бажанні, ви не зможете оцінити всю гаму відтінків наступних парфумів.

Найкраще, після "дегустації" перших трьох ароматів, зробити перерву на 10 хвилин і вдихнути якийсь сильний і чистий запах, наприклад, кавових зерен.

Пробуючи духи, бризніть їх на зап'ястя і не розтирайте, це порушить процес природного вивітрювання і змінить аромат. Ні в якому разі не купуйте перший вподобаний аромат, не поспішайте з вибором і не піддавайтеся на вмовляння консультанта, адже "серце" парфуму розкриється пізніше. Найкраще, візьміть смужки-тестери з собою, і вже вдома в спокійній обстановці, не перенасиченій запахами, оцініть аромат.

Як не купитися на підробку, вибираючи парфуми


Ціна. Парфум - задоволення дороге, тому якщо вам пропонують популярний аромат відомого парфумерного дому за низькою ціною, знайте, швидше за все, - це підробка. Різниця в ціні між духами в різних точках продажів не повинна перевищувати 10%.

Місце продажу. Запам'ятайте, справжні, якісні парфуми не будуть продаватися на розлив у підземних переходах або у вуличних наметах.

Сертифікат. Вибираючи духи в магазині, консультанти повинні надати сертифікат якості на продукцію з мокрою печаткою.

Коробка. Упаковка парфуму повинна бути зроблена з якісного матеріалу. Якщо це картон, то він повинен бути щільним і обов'язково білим всередині.

Целофан. Якщо парфуми заводські, то целофан, в якому знаходиться коробочка, повинен бути запаяним, а не склеєним.

Флакон повинен бути скляним, а розпилювач закритий, як правило, великий і важкою кришкою. Виробники підробок віддають перевагу більш легким і дешеимі матеріалам. Якщо обідок розпилювача прокручується - це вірна ознака фальсифікату.

Пробники. Жодна з серйозних парфумерних марок, крім "Сальвадор Далі", не випускають пробники у вигляді "олівців". Пробник, навіть на 5-15 мл, повинен бути в такому ж флаконі і так само оформлений, як і оригінал.

Номерний знак. На дні флакона обов'язково повинен бути номерний знак, нанесений не на етикетку, а безпосередньо на скло флакона.

Написи на упаковці повинні бути зроблені оригінальним шрифтом і написані без помилок.

На справжніх французьких парфумах ви побачите напис "parfum", а на американських - "pеrfumе", а не "parfume". В інформації про країну-виробника ніколи не пишуть "France" або "France-England-Milan". На оригінальної продукції виробник завжди буде вказаний повністю, а країна-виробник позначена у форматі "Made in ...".

У вихідних даних ви повинні побачити штрих-код, дату виготовлення, склад, строк придатності. Нерозпечатані духи зберігають свій аромат не більше року.

При частковому чи повному копіюванні матеріалів необхідно ставити активне гіперпосилання на сайт nakablychkah.com.ua

Подібні статті:

Приємний запах, чисте свіже повітря - це чиста, доглянута квартира. У цій статті ми розглянемо способи усунення...
Напевно водостійка туш є в косметичці кожної дівчини. За назвою зрозуміло, що вона володіє водовідштовхувальним...
Якщо ви випадково забруднили руки клеєм "Момент", то зняти його можна за допомогою маргарину. Для цього потрібно...
Кращі поради для дівчат і жінок...
Scroll To Top