Рекомендуємо прочитати

Інтернет-сайти як бізнес: перспективні ідеї

article2316.jpg

Все ще нескінченні можливості для заробітку з допомогою створення сайтів. Потік публікацій про технології та ідеях такого бізнесу ніколи не вичерпається.

Вузькі фахівці: Баннермейкер


Почнемо з бізнес-ідеї, тема відрізняється від заявленої в заголовку, але безсумнівно пов'язаної із заробітком за допомогою інтернет-порталу.

"Зовнішність" сайтів банерів, як відомо, зазвичай роблять веб-дизайнери (або просто дизайнери) і веб-майстри, що працюють або на власника сайту, або на рекламодавця, або ж на велике рекламне або дизайнерське агентство, яке обслуговує останнього. Всі ці фахівці широкого профілю, природно, займаються мільйоном інших складних речей - маючи баннермейкерство лише в якості додатка, треба сказати, малоцікавого для більшості дизайнерів.

Внаслідок цього нерозділена праці величезне число банерів в мережі або надмірно агресивні до повного кітчу, або сумовиті до повної відсутності клікогенності - особливо якщо їх кілька поруч ("цвинтар банерів"). Норма - стильність, скромність, чітке закріплення відвідувача - тут вдається нечасто.

Ідея полягає в тому, щоб заснувати компанію, що займається виключно веб-банерами - кілька дизайнерів якої мають смак і схильність саме до цієї роботи (а з часом і особливу майстерність у ній). Зрозуміло, компанія повинна бути "побудована в мережі", як інтернет-магазин по виробництву банерів - замовлення і оплата в якому за хвилину повинні бути доступні з будь-якої точки ближнього зарубіжжя (можна і далекого - при відповідній мові сайту та його співробітників).

Хорошим маркетинговим ходом тут з'явиться уніфікація термінів і цін створення банера. Так, американський pointbanner.com, чиє ноу-хау ми тут і описали, робить будь-які веб-банера за 48 годин і 49 доларів.

Портал дрібних доручень


Ще один американський стартап, taskrabbit.com - його опис внаслідок гіперпопулярності вже прийнято Вікіпедією як корисна словникова стаття - допомагає зв’язати споживача дрібних послуг і недалеко від їх проживання або місця праці громадян готових заробити пару доларів на цих послугах.

Скільки б не існувало служб доставки і послуг на дому, знайдеться людина, яку щось не влаштовує в цих службах, або якому ліньки їх шукати; або, нарешті, який живе в невеликому місті, де з доставкою ще все погано.

Та й у мегаполісі - чи легко в мережі знайти корм для домашніх тварин або, скажімо, набори шурупів з дюбелями з доставкою, яка стоїть до 20 гривень? Чи "Відкопає" пошуковик на сайтах продуктових магазинів, що мають доставку, припустимо, каву певної марки або нежирний сир (навряд чи - швидше за все, доведеться перелопачувати асортимент кожного інет-магазину вручну). І чи багато хто різноробочих поїдуть з міста на ваш дачну ділянку заради невеликої та низькооплачуваної ремонтної роботи, нехай навіть і з бонусним заміським відпочинком?

Нарешті, як часто ми говоримо: "я б вже дав комусь 20 (а то й 100) гривень, щоб тільки в цьому місці зробили те-то".

На цей випадок повинні б і у нас існувати портали, подібні taskrabbit. Цікаво, що кількість відвідувачів і передплатників на ньому росте солідними стрибками - зазвичай новий адепт поспішає умовити підписатися на нього сусідів (найбільша кількість яких зазвичай знають старші школярі), соратників по гуртожитку, вузу, роботі. Адже саме тим, хто вас бачать часто або кому дійти до вашого дому або місця роботи / навчання дуже недалеко - найзручніше на вас заробити: зробити за вас "копійки" те, що вам незручно робити самому. А в інший час на них так само заробите ви. Навіть якщо ви обміняєтеся цими дорученнями безкоштовно, відвідуваність ресурсу виросте.

Ця і наступна ідеї веб-порталів можуть заробляти лише на рекламі - завдяки дуже великим трафіку, який з часом неодмінно виникне. А ось "розумний метод" відрахування на користь такого порталу відсотка від укладених на ньому міні-угод слід визнати нереальним - особливо в наших широтах.

Продуктова корзина, книжковий кошик, далі скрізь


Всі користуються сайтами, які акумулюють цінами на побутову техніку, автомобілі та інші великі предмети, тарифи номерів у готелях, ставки та умови банківських послуг (портали компанії "Простобанк Консалтинг") - на яких числа і нюанси можна порівняти, вибравши оптимальні варіанти.

Починають з'являтися такі ж систематизуючі і порівняльні проекти по ресторанах, доставці обідів - хоча навіть в цих сферах існуючі проекти поки виглядають жалюгідно, ніша ще далеко не зайнята.

Сайтів ж, що дозволяють порівняти ціни і нюанси продуктів харчування (хоча б від магазинів, що мають доставку продуктів - але в ідеалі і від оффлайнових мереж), книг, квітів, різних подарунків поки і зовсім не немає. Між тим, був би вельми потриібний сервіс, в якому відвідувач вводить компоненти великого ("святкового") продуктового кошика - і отримує всі цінові розклади при виборі тих чи інших наявних у продажу брендів і підвидів даних компонентів в різних магазинах. А після остаточного уточнення бренду і підвиди кожного компонента - виводиться рейтинг вартості такого кошика в кожному магазині. Звичайно ж, з можливістю негайно і замовити доставку всього цього добра.

Те саме стосується багатьох інших об'єктів дрібного інтернет-рітейлу - онлайн-порівняння їх цін все ще очікується ринком.

Серйозний (в дохідній частині) рекламний бюджет від тих самих рітейлерів, чиї ціни ви порівнюєте, вам забезпечений. Та й на чималі суми можна стягувати як відсоток від продажів за допомогою вашого сайту, так і плату за переходи з нього на сайти інтернет-магазинів.

Портал занять і підробітку для пенсіонерів


Наступна ідея виходить за рамки суто посередницького інтернет-проекту: мова йде не тільки про з'єднання наявних попиту і пропозиції, а й про пряме формуванні пропозиції після акумулювання масового попиту. Курси різних рукоділь та інтелектуальних занять зараз все більш популярні - вони вже реально конкурують із спортивними, оздоровчими та іншими "тілесними" заходами. Однак 99% таких курсів відвідувані виключно молодими і зрілими людьми - віком приблизно до 50 років - що робить не завжди зручним участь у цих заняттях більш старших громадян. Інтернет же давно підкорив і цю аудиторію.

Тому високим попитом користувався б портал для людей "у віці", на якому можна було б записатися на ті чи інші платні курси, акції, семінари, турпоїздки, всі учасники які теж немолоді. Перед цим власникам порталу слід домовитися з нинішніми організаторами таких акцій (які проводять їх поки тільки для молоді) про те,якщо ви будете займатися набором літньої аудиторії, а вони - проводити для неї заняття в разі знаходження через ваш портал необхідного організаторами кворуму.

Зрозуміло, вам покладається за посередництво відсоток від вартості акції або фіксована сума. Але і розміщення на сайті реклами, спеціалізованої під відвідувачів, теж має бути активним. Крім того, з часом деякі постійні та активні відвідувачі вашого порталу і описуваних на ньому акцій, безсумнівно, самі увійдуть у смак організації різних платних курсів і семінарів. Після чого, при вдалому проведенні, знову ж таки, можуть чимось ділитися з порталом.

Сайт, безумовно, повинен містити масу корисної цільової інформації і надавати можливість спілкування його відвідувачів. У ході останнього цілком можливо виділити окреме перспективний напрямок: пропозиції дрібного підробітку для літніх людей. Цей розділ при правильній і наполегливої пошукової оптимізації може з'явитися вельми трафікогенним фактором - що приємно відіб'ється на ваших рекламних доходах.

Стимулювання відвідуваності в інтернет-торгівлі


Інтернет-портал, що збирає і рейтинг ціни різних товарів, може домовитися з низкою великих торгових мереж про відсоток з продажів, якщо такі масово (скажімо, більше певного числа в місяць) "прийдуть" до них з вашого порталу. Частково на це, як відомо, заробляють сайти групових знижок.

Але ще одним мудрим маркетинговим і трафікогенним ходом в цьому випадку є виплата усім відвідувачам-покупцям частини від цього вашого відсотка (прямо на картку - або, краще, шляхом збирання бонусів до вартості покупки певного товару, який відсилається вже безкоштовно).

І тоді при добре поставленій рекламі величезні маси людей, які могли б купити товар безпосередньо, будуть здійснювати покупки цілеспрямовано через вас. Що вам і потрібно.

Безпосередньо ж торгуючий інтернет-магазин може зайняти наступну поки що напівпорожню нішу: розпродажного центру. Метод простий - спочатку масово і щодня збираєте у продавців інформацію про товар, який вам потрібно терміново продати. А потім вступає в дію головна "фішка": ціни знижуєте не відразу, скажімо, на 50%, як це зручно робити рітейлерам - а безперервно протягом дня або декількох днів по трохи. Таким чином у відвідувачів виникає інтрига: візьмеш товар одразу - можеш переплатити (якщо ніхто інший не візьме), не візьмеш - товар може зникнути, його кількість буде одиничним навіть в мегаполісі.

З продавцем ж слід домовлятися про відсоток - або, як варіант, фіксованої розпродажні-демпінговою ціною, всі перевищення над якою дістається вам.

Рекламні доходи тут з'являться особливо швидко: в наших палестинах у добре зробленого інтернет-магазину по знижкового розпродажу всього і вся і без складних "групових" ідей не буде відбою від відвідувачів.

При частковому чи повному копіюванні матеріалів необхідно ставити активне гіперпосилання на сайт nakablychkah.com.ua

Подібні статті:

З кожним роком "онлайн" шопінг стає все більш затребуваним, причому в незалежності від категорії товару. Клацаючи...
Харизму можна розвинути. Силу волі можна розвинути. Креативність можна розвинути. Пам'ять можна розвинути. Людина -...
Scroll To Top