Рекомендуємо прочитати

Як боротися з лінню на роботі

article2221.jpg

Рідко хто з нас може дозволити собі лінуватися на роботі. І хоча причина для ліні може бути цілком законною: напередодні закривали складну операцію, погода змінилася і скаче тиск, та просто передсвятковий настрій - боротися з "лінь-мачухою" необхідно, адже скоро кінець року з його квартальної премією / "13-й зарплатою" , а значить, потрібно проявляти себе.

Кожному своє


Лінь ще визначають як "потреба в економії енергії". Причому, як уже зазначалося, у неї можуть бути цілком об'єктивні причини: ми перевтомилися, вимоталися, фізичні / емоційні навантаження виявилися занадто високі або мотивація занадто низькою.

На роботі причинами ліні часто стають ситуації, коли ми "нутром чуємо", до прикладу, що цей звіт нікому не потрібен, а начальство наполягає, що здати його просто необхідно. А ще ми лінуємося робити роботу, яку не любимо.

При цьому людей-"сов" лінь частіше долає з ранку, а "жайворонків" - після 4-ї години дня. Недарма "ранковим пташкам" рекомендують найважливішу роботу планувати на першу половину дня, а "совам" в цей час переважніше братися за прості, рутинні завдання.

Як з нею боротися?


Звичайно, якщо справа в зайвому перевантаженні або коли лінь виступає симптомом депресії, боротися потрібно не з самої лінню, а з її причиною. В інших випадках допоможуть нехитрі поради:

• доведіть лінь до абсолюту: парадоксально звучить, але спробуйте просто стати і абсолютно нічого не робити (не читати, не слухати музику, не жувати, навіть не думати) - хвилин через 5-15 вас потягне на активну діяльність;
• створіть позитивний настрій: наприклад, бадьорою музикою або яскравою картинкою на робочому столі;
• пообіцяйте собі, що ця робота всього "на 5 хвилин" - це допоможе почати (приступати до справ, які тривають всього 5 хвилин легше, ніж до тих, які вимагають 8-годинної роботи), а далі ви вже втягнетеся;
• якщо маєте справу з великим завданням, яке здається непідйомним - розбийте його виконання на кілька невеликих частин і виконуйте їх по черзі;
• не відволікайтеся, поки працюєте (ніяких "саперів", "Вконтакте" і перевірок особистої пошти), але чергуйте самі завдання, щоб не виникало відчуття одноманітності;
• не забувайте себе вчасно заохочувати: зробив діло - з'їж печенько або просто відпочинь, прогуляйся кілька хвилин (нагорода - це найкраща мотивація, і хто сказав, що вона повинна виходити виключно від начальника?);
• не відкладайте на завтра: навіть якщо часу в обріз, принаймні почніть справу (розпочате закінчити буде легше, ніж приступати до справи з "нуля").

При частковому чи повному копіюванні матеріалів необхідно ставити активне гіперпосилання на сайт nakablychkah.com.ua

Scroll To Top