Рекомендуємо прочитати

Як підготувати своє весілля. Всі кроки від "А" до "Я"

article3641.jpg

Як всім відомо, організація весілля – справа непроста, потребує багато зусиль та ресурсів. Якщо хлопець дівчині зробив освідчення і вона прийняла його пропозицію – настав час зайнятись організацією свого весілля. Щоб уникнути неприємних моментів під час весілля, щоб не було негативних відчуттів, емоцій, смутку в очах, – рекомендую дотриматись моїх порад за такими кроками.

Крок 1 – визначити кількість гостей. Від кількості гостей частково залежить бюджет весілля. Знаючи кількість гостей, ви знаєте, який вам замовити зал і, відповідно, чим більша кількість гостей – тим більший по відсотку бюджет весілля. Наприклад, якщо весілля на 50 людей, бюджет такого весілля може бути 50 – 70 тис. грн. (2000 – 3000$) при умові, що вартість залу буде біля 300 – 400 грн./місце. Якщо весілля приблизно на 100 людей, бюджет його може бути від 6000$. Якщо маленьке весілля, люди не дозволять собі замовити фотографа за 300 – 500$ і відеооператора за 500 – 700$. Якщо весілля на 80 людей і більше, такі витрати можуть бути самоокупними.

Крок 2 – визначити приблизний бюджет весілля. Коли ви визначите приблизний бюджет весілля, ви зможете вибрати зал для проведення бенкету, замовити всі весільні послуги.

Крок 3 – визначитись з організатором весілля. Якщо у вас велике весілля і ви собі можете позволити великий бюджет, ви можете скористатись послугами весільної агенції або весільного координатора, який допоможе вам організувати ваше весілля. В залежності від бюджету вашого весілля ви можете скористатись цими послугами або зайнятись самотужки організацією вашого весілля.

Крок 4 – замовити весільний зал на ту дату, яка вам підходить, в яку можна брати церковний шлюб (коли нема посту чи загальниці).

Крок 5 – Замовити весільного фотографа. В залежності від бюджету вашого весілля ви можете замовити дешевшого або дорожчого фотографа.

Скільки коштують послуги весільного фотографа?
Аматори – в межах 100$.
Досвідчені аматори – від 100 до 250$.
Фотографи середнього і вище середнього рівня від 300 до 450$.
Досвідчені фотографи класу PREMIUM від 500$ і вище.
Замовивши фотографа, який має досвід роботи в весільному бізнесі, ви також зможете від нього отримати багато рекомендацій стосовно організації вашого весільного дня. Якщо не скористаєтесь з послуг весільної агенції чи весільного координатора, хороший фотограф порадить вам відповідно до вашого бюджету відеооператора, музикантів, тощо.

Крок 6 – замовити відеооператора. Хороший відеооператор на весілля буде коштувати від 500$. Якщо захочете 2-ох відеооператорів, зйомку з квадрокоптера, то це буде коштувати від 700 до 1000$.

Крок 7 – замовити ведучого і музикантів. Чому я ведучого і музикантів не поставив вище фотографа і відеооператора? Тому що при відсутності весільного координатора саме досвідчений фотограф може вам їх порекомендувати. Часто буває так, що весільний гурт має свого ведучого. Якщо не має, то можна замовити окремо. Рекомендую вибирати інтелігентного ведучого і порекомендувати йому не використовувати на весіллі сороміцьких жартів, оскільки на весіллі є малі діти і вони все це слухають.

Крок 8 – замовити весільного стиліста і флориста. Щоб зробити весілля особливим, потрібно замовити стиліста – людину, яка підбере вашому весіллю певний стиль в залежності від весільного тренду, від ваших смаків і вподобань. В залежності від стилю вашого весілля стиліст підбере декор і флористику, порадить вам, де це все придбати.

Крок 9 – замовити кондитера і пекаря. Саме кондитер спече вам весільний коровай, організує солодкий стіл, а пекар зможе підготувати вам інші страви, козацький стіл.

Крок 10 – замовити дитячого аніматора. Якщо на вашому весіллі будуть діти, дуже рекомендую не садити їх за один стіл з дорослими. По-перше, діти не мають бачити, як випивають і забавляються дорослі (бо хтось може бути нестриманим), по-друге, окремий стіл для дітей буде коштувати дешевше, ніж загальне місце за дорослим столом. Якщо на весіллі буде хоча б 10 дітей віком від 6 до 12 років, рекомендую найняти дитячого аніматора, який буде проводити час з дітьми і забавляти їх.

Крок 11 – замовити весільний кортеж.

Крок 12 – замовити перукаря і візажиста.

Крок 13 – визначити бюджет обручок, весільного вбрання і придбати це все.

Крок 14 – складіть план, згідно якого кожен з гостей матиме своє місце і свою роль (старости, дружби, дружки, тощо).

Крок 15 – складіть регламент весільного дня. Це надзвичайно важливий пункт підготовки, оскільки від правильного регламенту буде залежати вдале чи невдале проведення вашого весільного дня. Регламент складайте обов'язково з координатором та фотографом. В регламенті встановіть:

1) Час на доїзд (до нареченого, нареченої, до церкви, місця шлюбу, до залу, тощо.
2) Час на зачіску і макіяж.
3) Час на благословення нареченого, нареченої, час на викуп.
4) Час на розписку (цивільний акт), шлюб, весільну церемонію.
5) Час на весільну прогулянку. Оптимальний час весільної прогулянки – 2 год. Враховуйте пункт 1 – час на доїзд до і від місця зйомки.
6) Час на зал – привітання, перший стіл, перший блок танців, другий стіл, другий блок танців – і до кінця.

Коли дотримаєтесь всіх цих пунктів, яких у мене назбиралось аж 15, тоді можете вважати, що ваш весільний день гарно організовано і вам нема за що хвилюватись. Залишається побажати вам гарно відсвяткувати своє весілля, з впевненістю і любов’ю вирушати у вашу сімейну мандрівку.

При частковому чи повному копіюванні матеріалів необхідно ставити активне гіперпосилання на сайт nakablychkah.com.ua

Подібні статті:

Термін «кейтеринг» походить від англійського слова cater, що означає в перекладі «доставка їжі». Ця послуга...
Коли призначені дата і час самого щасливого дня у вашому житті, тобто весілля, ви з жахом розумієте, що навіть не...
Вибір ресторану для весілля досить клопітка і відповідальна справа. Перед тим як зробити свій остаточний вибір, вам...
Очі - дзеркало душі, а гарний макіяж очей - виразний і ефектний зовнішній вигляд. За допомогою різних способів макіяжу...
Scroll To Top