Рекомендуємо прочитати

7 "золотих" правил кар'єристки

article2404.jpg

Що визначає успішну жінку? Цілеспрямованість? Уміння згладжувати конфлікти? Чітке виконання завдань?

Існує кілька золотих правил успішної кар'єри.

1. Бути не скромною, але нахабною. Якщо ви думаєте, що начальство те й робить, що слідкує за вашими успішними робочими моментами, то ви глибоко помиляєтеся. Не скромничайте, а красиво донесіть і покажіть свої плюси. Будьте нахабніше, це якість на роботі цінується набагато вище скромності.

2. Стежити за емоціями. Найчастіше жінкам дуже важко стримувати свої пориви - відгвинтити голову вискочці з відділу реклами або розірвати річний проект на частини. Кар'єристка завжди вміє тримати себе в руках, навіть якщо всередині вибухають бомби. Вона зуміє гідно відповісти, але потім ... коли блюдо остигне.

3. Володіти інформацією. Для цього не потрібно розпускати плітки, варто лише помічати деталі й обідати з самими балакучими. До своїх основних обов'язків додайте ще одну - знати. Ви повинні знати максимум, щоб ефективно використовувати цю інформацію в роботі.

4 Аналізувати. Розкладаючи всю інформацію по місцях, вона вже приблизно може намалювати картину того, що відбувається. Хто з ким спить, хто кому зайняв, хто за кого виконує роботу і тд. Коли виникне стресова ситуація, вона вже приблизно буде знати до кого і з яким проханням звернутися.

5. Не вислужуватися перед начальством. Значить, не підлабузнюватися. Брати перший-ліпший проект, лише б у шефа на очах, бігти на кухню за кавою для нього ненаглядного, витирати пил з його робочого столу і посміхатися, як кіт, об'ївшись сметани ... Залиште ці заняття справжнім холопам, а ви зрідка зробіть акуратний комплімент про його вміння вирішувати серйозні питання або ж киньте тонку фразу захоплення. Такі речі цінуються на більш серйозному рівні.

6. Тримати обличчя. Якщо вже і уславилися серйозною дамою-кар'єристкою, то напиватися на корпоративі, щоб станцювати стриптиз, не варто. Не відділяється від колективу, але й на будь-яких заходах тримайтеся своєї лінії. Заручається підтримкою випивших колег, випитуйте новини.

7. Не порушувати обіцянки. Взагалі, звичайно, краще виконувати це правило по життю, почніть з роботи. Якщо пообіцяли начальству, колезі, прибиральниці - виконайте. Таких називають людьми слова і справи. Що штовхає вас по кар'єрних сходах лише вгору.

При частковому чи повному копіюванні матеріалів необхідно ставити активне гіперпосилання на сайт nakablychkah.com.ua

Scroll To Top