Рекомендуємо прочитати

Босами не стають, а народжуються

article1467.jpg

Для того щоб дізнатися, чи володіє ваша дитина даром керівника, який, можливо, допоможе йому в далекому майбутньому стати таким, зовсім немає необхідності звертатися до астрологів, як стверджують канадські дослідники. У той же час, на думку вчених, саме дата народження людини здатна вказати на ймовірність того, що, будучи дорослим, він або вона буде успішно дертися вгору по кар'єрних сходах.

Дослідження, проведене канадськими фахівцями Школи бізнесу содер (Sauder School of Business) при Університеті Британської Колумбії (University of British Columbia), дозволило отримати дані, згідно з якими 6,13 відсотків керівного персоналу групи акціонерних компаній США S & P 500 було народжене в червні, а 5,87 відсотків - в липні. Для порівняння слід згадати, що 12,53 відсотка і 10,67 відсотка керівників з'явилися на світ у березні та квітні відповідно.

"Результати наших досліджень вказують на те, що народжені літом діти мають менший шанс стати керівниками через так званого ефекту дати народження. Мова йде про феномен, який виникає в результаті того, що дітей групують в школах за віковою ознакою", - повідомив один з авторів дослідження, якийсь Моріс Леві (Maurice Levi).

У багатьох країнах, включаючи Сполучені Штати Америки, в перший клас початкової школи приймають дітей, які або досягли необхідного шкільного віку до моменту початку навчання (зазвичай початок вересня), або от-от досягнуть його (в найближчі місяців п'ять, до січня). Примітно, що керівники в S & P 500, що народилися в червні і липні, були наймолодшими учнями в класі; а начальники, що народилися в березні і квітні, були самими дорослими дітьми в класі.

Виходить, що діти, які досягли шкільного віку, до прикладу, після січня, можуть вчитися в одному класі з дітьми, які майже на рік їх молодше. "Діти старші в одному і тому ж класі зазвичай встигають краще, ніж діти молодшого віку, які є менш інтелектуально розвиненими, - вважає Леві. - Ранні успіхи часто винагороджуються лідерськими ролями, що розширює можливості для навчання і обумовлює майбутні переваги, які лише збільшуються протягом життя ".

Леві зі своїми колегами досліджував "ефект дати народження" на прикладі 375-ти працівників S & P 500, які займали різні керівні посади в період з 1992-го по 2009-ий роки. На думку дослідника, саме освітня система, групуються учнів за віком певним чином, робить подальший вплив на те, як складається доросле життя дітей. Леві вважає, що цього можна уникнути, якщо перестати приймати в школу дітей дуже рано. Що ж, можливо, канадський учений правий, але хто знає, чи обійшлося тут, все ж, без впливу зірок?

При частковому чи повному копіюванні матеріалів необхідно ставити активне гіперпосилання на сайт nakablychkah.com.ua

Scroll To Top