Один із наслідків старанної роботи - це підвищення по службі. Відбувається таке не кожен день, а в когось навіть жодного разу в житті. Радість людини, що піднявся на сходинку (а то й одразу на кілька) кар'єрної драбини, цілком зрозуміла, але не всім. Тому реакцію на свій успіх потрібно тримати під контролем.
Пораділи - і вистачить
"Здійснилося! Заслужив! Оцінили! Життя вдалося!" - Ці фанфари солодкою музикою звучать в голові щасливчика і вимагають, щоб свято не закінчувався. Але радісні зміни відбулися тільки в житті однієї людини. Решта офісного складу і раніше рахували хвилини до перекуру, обідньої перерви і часу, коли Самий Великий Начальник, нарешті, поїде на яку-небудь зустріч.
Чого не робити? Не дратуйте оточуючих своїм надмірно задоволеним виглядом і тим більше не діліться емоціями з приводу події підвищення. Душа навстіж - це, звичайно, в дусі нашого народу, однак, ділова етика має свою думку на цей рахунок. І полягає воно в тому, що радіти чужим успіхам вміють не всі. Чим обмеженіший колега, тим агресивніше він поставиться до вашого призначенням і затьмарить його своєю заздрістю.
Що робити? Безумовно, один колектив віжрізняється від іншого колективу, і є такі, де можна душевно відзначити своє свято. Приділіть цьому один вечір, посидьте де-небудь після роботи і з наступного дня більше не піднімайте цю тему. Безпрограшний варіант отримати порцію заслуженої похвали і щирих побажань - це відсвяткувати підвищення в колі людей, які дійсно зможуть за вас порадіти. Тобто з сім'єю і друзями.
Справі - час
Кращий спосіб відволіктися від пихатих думок - зайнятися роботою, на яку вас і призначили.
Чого не робити? Помилково вважати, що вище начальство перестане придивлятися до вашої роботи після підвищення (на зразок, раз підвищили, значить, визнали компетентність і тепер дадуть працювати в своє задоволення). Вам дали шанс проявити себе в новій якості, і ще не факт, що очікування керівництва будуть виправдані.
Що робити? Проявіть максимальну активність. Уважно ознайомтеся з новими справами, обов'язками та повноваженнями. Складіть план роботи на найближчі 2-3 місяці. Зволікати з нововведеннями, так само як і поспішати з ними, толком не опанувавши ситуацією, не рекомендується. Якщо є ідеї по оптимізації роботи, підкріплені конкретним планом дій, озвучуйте.
Корисно налагодити контакти з колегами, які займають в компанії аналогічні посади. Їх досвід може стати в нагоді. Обережно відзивайтеся про роботу свого попередника, оскільки серед вашого нового оточення можуть бути його приятелі.
Продовжуйте удосконалюватися як фахівець. Критично оцінюйте свої знання, своєчасно оновлюйте їх. Відвідуйте форуми, ініціюйте відрядження.
Будьте відповідальні, однак не намагайтеся все звалити на себе. Розділяти роботу між підлеглими і контролювати її виконання - тепер частина ваших обов'язків.
Людям - увага
Більш високий статус обов'язково зажадає змін у поведінці. Причому як у відносинах з колегами (частина з яких перейшла в розряд ваших підлеглих), так і з керівництвом.
Чого не робити? Не поспішайте фамільярнічати зі своїм начальством. Ви все ще не можете спілкуватися на рівних, хоча дистанція між вами і скоротилася.
Не відмовляйтеся від корпоративних традицій, прийнятих у вашому новому колу.
Не зазнавайтеся перед вчорашніми "однокашниками": якщо не впораєтеся з новою посадою, ризикуєте до них повернутися, і тоді ніхто не подасть вам руки.
Не виділяйте "любимчиків" з числа своїх підлеглих. Навіть якщо з цією людиною ви 10 років трудилися пліч-о-пліч, живете в сусідніх квартирах і хрестили один у одного дітей. Співробітників, розставлених "новою мітлою", недолюблюють, так що не підставляйте товариша під удар.
Що робити? Керівництву потрібно якийсь час, а також підстави, для того щоб почати сприймати вас у новому статусі. Під підставами маються на увазі ваші успіхи на новій посаді, поведінку (не боятись у присутності начальника, упевнено говорити, спокійно триматися) і зовнішній вигляд (в одязі дотримуйтесь стилю, прийнятого на тій ступені, де ви знаходитесь).
Постарайтеся зберегти нормальні людські стосунки з колегами, з числа яких вас підвищили. Часом це складно зробити з їх власної вини (заздрість, образа), тому проявіть великодушність і не демонструйте свою перевагу в чому б то не було. Гострі кути, викликані появились між вами відстанню, згладжуйте здоровим гумором та самоіронією. По можливості, беріть участь в звичних загальних заходах (кава в обід, боулінг в п'ятницю).
Складніше доведеться з новоявленими підлеглими. Залишатися з ними у приятельських стосунках собі дорожче. Субординація між начальником і підлеглими бути повинна, хоча вона і не виключає доброзичливої атмосфери у відділі.
Повагу до себе як до керівника вам належить заслужити. У цьому допоможуть професіоналізм і стриманість. Своїм прикладом показуйте рівень роботи, який збираєтеся вимагати від підлеглих. Мотивуйте, хваліть, дякуйте. Працюйте над згуртованістю команди. Поважайте підлеглих: підвищений тон дозволяють собі ті, хто не володіє собою. А той, хто не може впоратися з власними емоціями, не здатний керувати людьми.
При частковому чи повному копіюванні матеріалів необхідно ставити активне гіперпосилання на сайт nakablychkah.com.ua