Рекомендуємо прочитати

10 помилок початківців і досвідчених іміджмейкерів.

article1209.jpg

1) Випускники різних іміджевих шкіл сподіваються, що клієнти самі легко їх знайдуть, після отримання диплому.

2) Іміджмейкери початківці намагаються продати послуги своїм друзям

3) Початківці іміджмейкери не мають точки входу клієнтів. Навіть якщо про них знімуть репортаж і покажуть по першому каналу, їх аудиторія не зможе до них достукатися. Адже для світу та Інтернету вони поки не існують.

4) Початківці іміджмейкери, не мають і не уявляють систему продажів своїх послуг.

5) Випускники імідж шкіл починають свою роботу з створення гарного сайту, а не з наповнення і набору аудиторії.

6) На початку шляху всі іміджмейкери виставляють стандартний для ринку цінник, не маючи імені та понять про ціноутворення.

7) Всі випускники імідж шкіл намагаються прикрутити нові знання до своєї старої професії. У підсумку виходить не зовсім те, що вони хотіли.

8) Початківці і вже існуючі іміджмейкери не знають як і де потрібно рекламуватися. Звідси ми бачимо некрасиві продажні листи (або їх відсутність) і високі витрати на рекламу, які можна легко скоротити в 3 рази.

9) Новоявлені іміджмейкери намагаються відразу ж орендувати офіс, а потім шукати клієнтів.

10) Початківці іміджмейкери вважають, що їх диплом щось означає для навколишнього світу.

© На каблучках

При частковому чи повному копіюванні матеріалів необхідно ставити активне гіперпосилання на сайт nakablychkah.com.ua

Scroll To Top