Рекомендуємо прочитати

Як себе вести на корпоративних заходах

article2409.jpg

Відпочинок в колі товаришів по службі - це не тільки веселощі, але й серйозне випробування. Пропонуємо поради, про те, як потрібно поводитися на корпоративних вечірках.

Явка обов'язкова


Головне правило корпоративу - обов'язково прийти. Інакше ви можна просто відколотися від компанії колег і уславитися чужаком.

Якщо захід офіційний, ні в якому разі не запізнюйтесь. Але якщо ж все відбуватиметься в більш демократичній формі, краще прийти на 15-30 хвилин пізніше. Тоді вам не доведеться спостерігати, як накривають столи, і чекати поки підтягнуться всі інші.

Краще не брати з собою членів сім'ї. Адже в кожному колективі свій мікроклімат, і поява сторонніх людей може його порушити. Варто так само пам'ятати, що подібні заходи проводиться за рахунок компанії, і розраховані виключно на її співробітників.

Не зловживайте вільним стилем одягу. Корпоративні свята - це не змагання в глибині декольте або інтенсивності одеколону. Набагато краще продемонструвати свій гарний смак.

Не пийте багато алкоголю


Особливо тонке питання - спиртне. Тут головне не переборщити, щоб на наступний день не червоніти за свою поведінку. Для цього не змішуйте напої і заздалегідь встановіть ліміт у їх вживанні. Також не слід пити на голодний шлунок. Спілкування під час корпоративної вечірки - саме те, заради чого її і затівали. Але далеко не всі теми будуть тут доречні.

Не варто згадувати старі виробничі образи, піднімати питання релігії, політики й національності. Це часто призводить до розбіжностей, спорів, а часом і конфліктів. Не вантажте оточуючих і особистими проблемами, адже потім будете шкодувати про свої одкровення.

І постарайтеся тримати в руках сексуальні пориви. Іншими словами, не приставайте до всіх підряд. З боку це виглядає комічно.

Ідіть гідно


У деяких організаціях прийнято забирати з собою після вечірки бутерброди, фрукти, солодке. Якщо для ваших колег це норма, сміливо робіть як решта. В іншому випадку ніщо не допоможе уникнути косих поглядів і репутації жодної людини. Так що не поспішайте першим почати збирати все, що залишилося на столах.

Якщо у вас великий колектив, зрозуміло, не треба прощатися з кожним, але і йти "по-англійськи" теж не варто. Досить потиснути руку керівнику або організатору вечірки і подякувати за прекрасне свято.

При частковому чи повному копіюванні матеріалів необхідно ставити активне гіперпосилання на сайт nakablychkah.com.ua

Scroll To Top