Рекомендуємо прочитати

На співбесіді останнє слово має бути за вами

article1960.jpg

На співбесіді оцінювати вас будуть в цілому. І останнє слово повинно залишитися завжди за вами. У всіх сенсах.

Потрібно іти гідно

Співбесіда - це великий стрес. Ви нервуєте і прагнете скоріше вирватися з "задушливої" обстановки, щоб за межами офісу нарешті "вдихнути на повні груди", і в поспіху можете допустити банальні помилки. Отже:

• будьте ввічливі: не забудьте попрощатися і подякувати за приділену вам увагу (в ідеалі інтерв'юер зобов'язаний зробити те ж саме). Це правило поширюється і на секретаря, а також кожного, хто надав вам якусь допомогу в ході співбесіди;
• будьте зібраними до кінця: "тримайте обличчя", навіть якщо вважаєте, що передзвонювати вам не збираються, - не показуйте, що сумніваєтеся у власних силах, посміхайтеся, зробіть нейтральний комплімент, наприклад, про квіти на підвіконні або обстановці в офісі;
• уточніть, коли з вами зв'яжуться, щоб повідомити результати співбесіди - так ви проявите свою зацікавленість;
• співбесіда не закінчується відразу за дверима: ні відразу в коридорі, ні в туалеті або на парковці не поспішайте обговорювати інтерв'юера або кадрову політику фірми з іншими кандидатами, знайомими по телефону і тим більше потенційними колегами (у цих стін є вуха, яким про ваших захопленнях або невдоволенні знати зовсім ні до чого).

Фінальний штрих

Якщо, проаналізувавши вдома свої відповіді на співбесіді, ви прийшли до висновку, що деякі з них обов'язково варто було б уточнити чи ви хочете висловити думку з обговорюваних питань - можете написати фахівцеві, що проводив співбесіду, подячний лист.

Це не тільки данина ввічливості, але і наочна демонстрація вашого вміння працювати з діловою кореспонденцією, яка допоможе звернути на себе увагу роботодавця і посилити позитивне враження про вас.

Популярні причини відмови

Навіть якщо вам відмовили, не надто сильно розчаровуйтесь, просто постарайтеся зробити висновок на майбутнє. За даними фахівців, відмовляють найчастіше через:

• вкрай високих чи низьких вимог до зарплати: причому якщо перше пов'язане з економічними реаліями, то друге відноситься безпосередньо до персони здобувача, ставлячи під сумнів його кваліфікацію;
• вкрай високого чи низького рівня кваліфікації: перше - бояться, що робота буде нецікава, тому що кандидат цю посаду вже "переріс", друге - не можуть або не хочуть дозволити собі навчання нового працівника;
• незацікавленість у цьому робочому місці: відсутність базових знань про компанію, зустрічних питань і т.п.;
• брехня в резюме: якщо, скажімо, ви не змогли підтвердити заявлений в резюме рівень ваших знань;
• негативна поведінка - під час співбесіди або згадка про неї в розмові (якщо з'ясовується, що у вас були конфлікти на колишньому місці роботи);
• негативні відгуки колишніх роботодавців або колег - сюди останнім часом відносяться і відгуки в соціальних мережах: багато рекрутів, оцінюючи інтереси і адекватність потенційних співробітників, воліють переглядати їх особисті сторінки.

При частковому чи повному копіюванні матеріалів необхідно ставити активне гіперпосилання на сайт nakablychkah.com.ua

Scroll To Top